I love to sleep.

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och läsa lite i en hästbok som jag har läst i veckan, rätt spännande faktiskt därför får det mig att fortsätta. Eftersom att det är tävling imorgon måste jag lägga mig strax, så jag ska borsta tänderna och stänga av datorn nu. Kommer nog inte hinna uppdatera imorgon innan jag åker, men jag gör det när jag kommer hem. Pappa filmar som vanligt, vi får se iaf jag lägger upp någon video, vi hörs imorgon!


Jag kommer aldrig glömma klubbdressyren på Conquest som var för några månader sen. Det gick verkligen fantastiskt bra! Det resulterade i en 7:e delad plats dessutom, älskade ponny! ♥ Får jag satsa lika mycket med Dillon också då, iaf rida bra vägar och få till ett bra tempo. Taaaaggad inför imorgon nuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0