I'm sorry.

Jag är väldigt ledsen att jag inte har uppdaterat. Fy skäms! Kan berätta lite kort om helgen.

I fredags slappade jag mest, jag var så sjukt trött så jag tog det bara lugnt & glodde på idol och käkade godis. Igår (lördag) åkte jag inte till stallet, funderar på om jag ska sluta som skötare. Eftersom att det är väldigt mycket i skolan just nu. Ska fundera lite till, men det är inte helt säkert ännu. Tog det bara lugnt, bakade lite till farsdag. Idag åkte jag till Blåkulla, tittade på Ponnycupsmatchen mot Enskede. Var väldigt trött då jag vaknade inatt av att min lillebrorsa hade svårt att andas så han åkte in till barnakuten.. :( Idag fotade jag ryttarna i mitt lag och Erica från Enskede, och lite på dom andra också. Gick bra för båda lagen, och det verkade ligga väldigt gämt. Vi vann iaf matchen, nästa match är om två veckor tror jag & då är det bortamatch! Åkte hem direkt efter fikat. Och just nu sitter jag och pluggar, grymt tråkigt. Ska också lägga in bilderna från idag, från i måndags och från i onsdags. Bjuder nog på några sen! Vi får hoppas att jag kommit tillbaka nu, jag behövde nog en liten paus.

Satt sen och knåpade ihop en enkel design/header, jag har fortfarande inte lärt mig om det heter design eller header, känner mig verkligen efterbliven. Därför säger jag något bara, men jag tröttnade på den andra, så jag lär väl ha den här ett tag. Den är tråkig, men jag orkar inte sitta och göra en avancerad, jag blir ändå inte nöjd med det jag gör.

Ska fortsätta med pluggandet nu, försöker blogga lite mer senare! ;)


Slumpad bild på mig och Meja från i måndags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Header är enbart en enkel som är med bilder & text, en bloggdesign är header plus bakgrund, kodning osv :) Alltså mera

2011-11-13 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0