Lördag.

Godmorgon!
Jag vaknade för en halvtimma sen ungefär. Ska strax äta frukost, då min mage håller på att sprängas. Ska bara ta det lugnt idag, innan jag ska iväg och tävla med Ponnycupslaget. Ska duscha och lite sånt. Slappa helt enkelt.

Som sagt så är det tävling idag i Ponnycupen dressyr, bortamatch på Gladö. Och som jag redan skrivit så rider jag ist för Felinda. Blir spännande. Ska kika in på deras hemsida och kolla vad dom har för roliga hästar. Vi skulle tydligen ha med två c-ponnyer och två d-ponnyer, tror jag får en c-ponny. Men vi får se.

Åker nog runt halv 3 eller nåt, så jag har gott om tid på mig att skriva lite inlägg här då. Ska käka frukost nu, vi hörs därefter!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Jag red Misty idag på Gladö :) Visste att jag kände igen dig, har läst din blogg ett tag :D

2011-11-05 @ 18:59:59
URL: http://hnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0