Lyckad dag igår!

Igår var jag och pappa i Globen på Horse Show. Vi åkte runt 2 tiden, och vi gick direkt in till annexet och kollade runt i ca 2-3 timmar kanske. Efter jag hade kollat både uppe och nere, gick jag en omgång till och då hittade jag en kavaj som var 50% rabatt på, kostade egentligen 999:- men det blev ist 499:-. Så jag köpte den. Sen gick vi till övervåningen igen, då Lyckås låg däruppe. Och jag såg innan några riktigt snygga ridbyxor (Mountain Horse). Så jag tittade runt för jag ville verkligen hitta ett par som passade. Så jag provade tills jag hittade ett par som satt bra. Valde ett par svarta Mountain Horse byxor, kostade dock över 1000:- men eftersom att jag velat ha dom längre och jag hade råd så köpte jag dom också. Alltså en kavaj och ett par ridbyxor är mina nu som jag velat ha sjukt länge. Glaaaad tjeeej!

Sen fick vi gå in, så vi köpte godis och satte oss på våra platser. Showerna var sjukt roliga. 4-spann kan man bara inte låta bli att skratta åt, haha, jag dog lite. Lorenzo var ändå häftigast, han är riktigt cool tycker jag! Showerna slutade runt halv 11 tror jag. Jag och pappa käkade sen på donken, sen kom vi hem runt halv 12 ungefär. När jag kom hem provade jag mina ridbyxor igen, och kavajen. Passade perfekt, grymt nöjd över mina köp. Fotade mina ridbyxor och kavajen nyss, kan visa!




Vad tycker ni? Hiss/diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0