Nervositet.

Nu börjar det närma sig, tiden går fortare och fortare. Snart ska jag åka, om ca en timma och jag är nervös. Hur ska detta gå? Första bortamatchen för mig, och det ska bli sjukt kul, men om jag bara kunde sluta vara så jäkla nervös. Haha, jag får skitsvårt att käka när jag är nervös, men ja, sån är jag då. Nejmen nu ska jag inte vara så negativ, jag får rida mitt bästa, för mitt lag! Om jag failar blir det bara pinsamt, jag kommer försöka satsa på vägarna mest! Jag bloggar när jag kommer hem sen, nu måste jag sätta på mig ridkläderna och förbereda mig lite! Hörs sen.


En gammal video på mig och Nobile på en hoppkurs, tror det är från 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken höjd är det på hindrena på videon

2011-11-05 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0