Onsdag.

Godmorgon, eller jag menar godeftermiddag låter väl lite lämpligare! Gick upp runt halv 9, kan tydligen inte sova längre, hm, vad kan det bero på? Min trötthet kanske har försvunnit, vem vet. Har precis käkat frukost, spelade lite tvspel nyss, sen hamnade jag här. Planerna för dagen är väl att ta det lugnt för det mesta. Spela tvspel/dataspel, hah. Just nu finns det knappt något annat att hitta på, sorligt men nästan sant.

Och eftersom att det är onsdag idag är det ridning också, så jag drar väl runt 5, om inte tidigare. Beror på när pappa hämtar upp mig. Tarja sa förra gången att jag skulle få rida Liverpool, som kallas Limpan idag igen. Han var riktigt bråkig förra gången, jag tappade totalt tålamodet. Idag hoppas jag att det går bättre, nu vet jag hur han är på sätt och vis. Emilie kommer så hon får fota & filma lite med min kamera. Om det går bra för mig idag, kommer det en överraskning ikväll, om jag lyckas hinna med det.

Nu ska jag spela ett spel som heter Spingo, vi hörs snart!


Liverpool, åsnehästen, haha ;)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg! :)



bloglovin' byte? :)

2011-11-02 @ 20:19:28
URL: http://malinsslavar.blogg.se/
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Vad spelar du för spel på tvn & datan? :)

2011-11-03 @ 15:20:46
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0