Skolan tar upp all min tid just nu.

Hejsan! Det var ett tag sen, har varit utan datorn i 3 dagar nu (tror jag). Skolan tar som sagt allt min tid just nu, har suttit och pluggat hela veckan i stort sett. Och för den delen, måste jag också plugga nu också egentligen, eftersom att jag har prov imorgon. Men ist är jag så dum i huvudet och sitter vid datorn ist, vilket jag inte borde göra. Men skriver lite snabbt här då, annars kommer jag faila på provet imorgon.

Red Meja i måndags, det gick sådär. Vi hade hoppning. Hon var starkare då, kändes det som, och hon var annorlunda än förra gången. Hon var skitfin förra veckan och lyssnade på allt i stort sett, i måndags flög vi iväg till den andra volten i galoppen och jag var så okonsenterad så jag visste inte vad vilken hinder vi skulle hoppa när Lotta sa att vi skulle börja hoppa. Hah, gud, jag lever min egna lilla värld, bäst att tvätta öronen satt man kanske hör vad ridläraren säger också. Men alla har ju dåliga dagar, och i måndags var våran.

Igår (onsdags) red jag Frank. Vi hade markarbete, det gick helt okej. Dock blev jag hård i handen i början, så då tänkte jag 'Vafan håller jag på med?'. Så när jag blev mjukare blev han mycket mjukare, och stundsvis gick han verkligen bra. Tappade balansen lite och blev framåtlutad, hur lyckas man? Haha, men i slutet gick det iaf bra! Kommer troligtvis hoppa honom nästa vecka också.

Nu måste jag plugga fysik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0