Taggad inför imorgon!

Godkväll!
Har varit med Emilie idag. Hänkade ju med henne till Blåkulla och fotade när hon red. Och som tur var så fick hon Dillon, precis som hon ville. Hon blev skitglad och det smittades av på mig också, haha. Kollade och fotade när hon red, sen gick vi runt och flummade med massa roliga människor. Fotade sen Fanny och Nanook & Johanna och Liverpool. Och sedan fick jag skjuts hem av snälla Fanny. Väl hemma käkade jag middag och tittade på idol.

Juste, anmälde mig också till KM dressyr. Conquest får inte gå med, då han fortfarande är halt. Men eftersom att jag ändå vill vara med så fick det bli Dillon. Har inte ridit han särskilt mycket, faktiskt bara två gånger. Men jag får tänka att det blir som en träning. LC:2 som vanligt, det blir nice.

Imorgon är det Ponnycupen, bortamatch mot Gladö. Ska bli riktigt kul och jag ska rida ist för Felinda. Jag kommer typ dö, det kommer bli skitläskigt! Men jag är verkligen taggad, ska bli skitroligt! Pappa både filmar och fotar, så om det inte ser förjävligt ut så lägger jag upp videon. Oh, jag är nervös redan nu, ska bli sjukt spännande att rida en annan häst som man inte har ridit förut. Bara inte hästen är bråkig eller för svår, då kommer det gå skit, haha. Men jag längtar iaf som in i helvete!


En bild på Dillon | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer
Postat av: emilie

världens finaste <3 jag lovar, du kommer ÄLSKA honom!

2011-11-04 @ 22:13:54
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0