Tisdag.

Godkväll!
Sitter med datorn framför ögonen och matteboken bredvid. Typiskt mig så fastnar jag såklart på ett tal, så jag funderar på om jag ska hoppa över det, så efterbliven som jag är. Har tagit det lugnt idag för det mesta, tänkte att jag ska börja plugga nu, fick i huvudet NU att jag har läxor, toppen. Hade utvecklingssamtal idag också, gick väl helt okej.

Igår red jag Bandit, vi hade markarbete. Vi red självständigt när vi red fram, så jag gjorde väldigt mycket skänkelvikningar i båda varven. Vi började sen rida över bommar och hoppa ett litet kryss. I början fånade han sig, men andra gången gick det bra. Vi gjorde sen en bana av allt. Gick rätt bra, han blev lite stark mot ena hindret och så jag hängde inte riktigt med, annars gick det bra.


Jag och Frank i onsdags, kommer troligtvis hoppa honom imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0