Världens finaste.


Jag borde snart inse att jag är förlång.. Varför måste livet vara så orättvist? Om han inte bara varit d-ponny hade det inte varit något att klaga över. Alltid ska man fastna för små ponnyer, har jag märkt. Snart är det väl dags att gå över till häst, sorligt men sant. Ponnytiden är väl snart över för mig. Dags att försöka ta vara på tiden man kan rida ponny. Än så länge ska man väl vara glad, men om kanske 1 år blir det väl sorligt. Conquest är och kommer alltid vara bäst, världens finaste ponny & den tiden jag har haft med honom är nog en av dom bästa tiderna i mitt liv! ♥

Kommentarer
Postat av: Bestisfestis majaaaa<3

När den dagen kommer, ska jag finnas för dig. vet själv hur det är att växa ur en favorit.. jobbigt, men så är det. Love you! <3

2011-11-01 @ 22:25:36
URL: http://rainsoul.blogg.se/
Postat av: emilie

Jag kommer finnas där för dig den dagen, oki? Jag kommer också snart växa ur.. Det är hemskt när man blir förlång. Det känns som att hela ens värld går sönder, tro mig, jag vet verkligen hur det känns. Men det går över och man ska vara glad att man fortfarande har ponnyn där vid ens sida, även om man inte får rida den längre.. <3 Men som sagt, jag ska finnas där för dig fina vän. Du är aldrig ensam, för du har mig och Maja. Vi stöttar dig oavsett!



Ps. Skit i om the bitches kommenterar något elakt, dom är inte värda att slösa tid på. ;)

2011-11-01 @ 22:33:21
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0