08:10

Godmorgon på er! Har varit vaken i nästan en halvtimma nu, ska strax börja fixa iordning mig och äta frukost. Sen bär det av till stallet, vet inte riktigt när jag ska åka, men runt 9/halv 10 iaf. Så jag hinner sköta båda ponnyerna (Conquest och Frank). För Frank ska ju vara fin tills imorgon också. Hopptävling som gäller då, taggad till tusen just nu! Sen får man väl alltid hoppas på att det ska gå bra också, om jag kommer felfritt med honom blir jag skitnöjd! Har sett att han kronglar på hopptävlingar men ah, hoppas att han sköter sig. Har lite brottom nu, om jag ska hinna med den buss jag tänkte ta, så vi hörs senare, hinner tyvärr inte göra tidsinställda, men vi hörs när jag kommit hem från stallet! ;)


En bild från klubbdressyren, (jag ser ut som en soppsäck). Conquest har börjat gå lätta lektioner hörde jag igår, fan vad underbart, bli frisk nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0