2. Mål för 2011.

Mina mål i ridningen för 2011:

- Vara med på nästa alla tävlingar, försöka rida felfritt i hoppningen (vilket jag inte har gjort än, inte på en klubbhoppning iaf) och kanske nå en placering igen i dressyren.

- Få ett bättre självförtroende, jag har jättehöga krav på mig själv vilket inte alls är bra.

- Försöka tävla Conquest så mycket som möjligt innan jag blir förlång.

- Spendera min tid mest i stallet med Conquest, eftersom att jag är skötare på honom.

Ja, det finns väl mer, men just nu kommer jag inte på något mer.


Klubbdressyr 25/9 i LC:2, kom på 7:e delad plats. Älskar dig ♥ Bästa dressyrtävlingen än så länge lätt!

Kommentarer
Postat av: ellen <3 :D

7.e plats ;) ! <3

2011-10-05 @ 08:09:24
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0