Ge mig en applåd eller vad?

Nu har jag varit dukitg på att uppdatera eller vad säger ni? Imorgon ska jag upp vid halv 8, åker runt 9/halv 10 tror jag. Kanske kan göra lite tidsinställda inlägg om jag hinner. Åker hem runt 3-4 kanske, beror på. Eftersom att jag tar bussen kommer jag nog inte orka åka så sent. Kylan börjar komma nu också, vilket innebär att man måste ta på sig varmare kläder. Blir halsduk, långkalsonger, och hela paketet. Vill inte heller bli sjuk, så bäst att klä sig varmt. Nu ska jag borsta tänderna, sen ska jag sova. Vi hörs imorgon, godnatt! ♥


Och snart ser det väl ut såhär också, fytusan vad tiden går fort... Snart är det 2012 också, herreguud. Snart är jag säkert gammal. Snart närmar jag mig döden. Närå, men nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0