Godnatt.

Har varit en rätt seg dag efter stallet. Har tagit det lungt, vilat & så. Har haft en ganska stark huvudvärk nu på kvällen, har dock varit väldigt seg och inte orkar någonting alls. Så det har tyvärr inte blivit så bra uppdatering idag. Jag orkar knappt sitta vid datorn nu, ska kolla igenom några instuderingsfrågor till NO-provet, sen ska jag sova. Tidigt, hah, men jag är så jäkla trött, jag behöver verkligen sova länge eftersom att jag går upp tidigt typ varje dag..
Innan jag avslutar detta inlägg kan jag visa min veckoplanering:

Måndag: Skola, hoppträning på kvällen på Meja tror jag det blir, plugga.

Tisdag: Skola, åka till Tungelsta Ridklubb, plugga.

Onsdag: Skola, rida på kvällen.

Torsdag: Skola, slappa.

Fredag: Skola, kanske shoppa.

Lördag: Åka till stallet, sköta Conquest, om inte andra planer.

Söndag: Åka till stallet, Ponnycupen hemmamatch mot Mälaröarnas RK (jag ska inte rida, jag rider nog på borta matchen eller nåt), blir att fota & heja på dom som rider.

Ska stänga av datorn nu, vi kanske hörs imorgon på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0