Godnatt.

Blev inte så bra uppdatering idag som jag trodde, men jag kan aldrig lova nåt, som ni nog märker. Det blir som det blir. Jag har i stort sett pluggat hela dagen trots att jag har prov om en vecka ungefär. Kändes skönt att iaf känna mig lite säker på det vi arbetar med. Sedan har jag slappat som vanligt & suttit vid datorn. Tråkig dag, men jag hade inte så mycket annat för mig. Dessutom var det bra väder idag, inte gick man ut heller. Ursh på mig, men jag var så fruktansvärt trött så jag skulle ändå inte orkat gå ut, lat jag är haha. Är redan sjukt trött, så jag ska nog redan gå och lägga mig, känner inte någon lust att fortsätta vara vaken. Sover hellre nu än senare, då går det mycket snabbare tills morgondagen. Eftersom att det är ridning för min del då, och jag längtar faktiskt! Beroende på vem jag får också, det är alltid lika spännande varje gång! Men jag får väl MP Girl då jag red henne innan teorin. Har bara ridit henne en gång än så länge, så det lär väl bli henne igen då vi får rida samma hästar ca 3 gånger i rad. Dock har jag skola innan, men det som gör mig lycklig är att vi har lite sovmorgon på onsdagar då vi börjar 08:45 och det är så sjukt skönt att slippa gå upp runt 6-tiden, ist kan man gå upp runt 7. Slutar runt 16:00, och då ska man hem, byta om, kanske hinna med att blogga & sen åka till stallet på direkten. Får se ifall jag hinner blogga imorgon före skolan, men annars blir det kanske innan stallet, vi värsta fall förmodligen efter stallet. Men ja, vi hörs imorgon för nu ska jag lägga mig, godnatt!


Conquest och Fritz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0