Happy smile.

Hej på er! Var i skolan idag då, dagen gick ändå rätt snabbt tycker jag. Fick tillbaka svenska provet och jag fick C alltså VG, vilket jag är supernöjd med! Sen hade vi även matteprov & det kändes också helt okej. Hoppas jag får E eller D iaf, alltså G eller G+. Jag gillar inte direkt matte, och jag är inte bra på det heller, så jag är nöjd om jag får ett E iaf. Slutade tidigare idag, vilket var bra. Så nu hinner jag plugga lite innan stallet.
Ska göra ett SO-prov och har NO-prov på fredag, så det blir plugga, plugga, plugga resten av veckan typ. Ska käka någon macka eller nåt innan stallet också. Åker om ca en timma eller nåt.
Hörs senare!


Kommer säkert rida den här lilla bushästen idag :P

Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

sv; visst! :D

2011-10-19 @ 16:31:29
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0