Har jag fått bättre självförtroende..?

Haha, med tanke på rubriken så kämpade jag verkligen på NO-provet idag & det gick skitbra, svarade på alla frågor och försökte skriva så utförligt som möjligt vilket jag lyckades med ganska bra. Vill få höga betyg i NO, jag tycker även att det är ett roligt ämne. Så ja, nu hoppas jag på bra betyg på det då, hoppas jag får reda på det nästa vecka. Sen får jag även veta matteprovet nästa vecka. Alltid lika spännande (om man har gjort bra i från sig också). Känns bra på alla prov jag gjort hitills och det sista jag gjort nu senast har gått bäst! Har verkligen börjat kämpa som fan nu med skolan. Hoppas att det visar bra resultat bara. Har fått VG (C) i två svenska uppgifter, så det går uppåt för mig.

Haha, men iaf, så har jag varit hemma i några timmar nu. Fredag idag är det också, trevligt! Ska plugga lite nu, så slipper jag göra det sen. Hörs senare!


En bild på mig och Meja.

Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

där e jag och flank :DP

2011-10-21 @ 17:29:31
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0