Hiss/diss - reflexer.


Reflexgrimma 89:-
Om man tänker på utseendet på grimman, så blir det en diss, gillar inte färgen, jag har något imot gult i det här fallet. Men om man tänker på säkertheten så är det en solklart hiss, det är väldigt praktiskt och bra, självklart är jag inte imot reflexer så, men jag skulle absolut köpa grimman ifall jag hade en häst (eller någon annan reflex), men färgen gillar jag helt enkelt inte när det gäller t.ex grimmor som sagt, dock är det ju nästan bara gult på reflexer.


Pannlampa 79:-
Absolut en hiss för min del, väldigt bra då det är mörkt ute såklart, om det är bra kvalité på ljuset (vilket jag tror att det är, men det finns ju där det är dåligt kvalité).


Reflexväst 79:-
Väldigt praktiskt med reflexväst när det är mörkt ute, själv har jag en, dock har jag nog aldrig använt den (tror jag). Beror på att jag inte har medryttarhäst/foderhäst, men jag kommer säkert att ha användning för den någon gång. En hiss för min del.


Ridtäcke reflex 499:-
Här därimot blir det en solklar hiss för min del, väldigt snyggt med rosa reflexer, mycket finare än gula reflexer. Ifall jag skulle köpa reflexer skulle jag utan tvekan välja rosa ist för gult!

Vad tycker ni? Håller ni med mig eller har ni helt andra åsikter, dela gärna mer er vad ni tycker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0