Lördag.

Förlåt för att jag inte bloggade igår, jag pluggade, städade mitt rum, följde med min pappa och handlade, tittade på idol så dum som jag var xd Jag kan helt enkelt inte blogga så bra nu när det typ är prov hela tiden & massa saker. Skolan går ju före bloggen, men jag försöker ändå blogga så bra som möjligt. Det finns saker jag kan ändra på, och jag skulle kunna blogga mycket bättre än vad jag gör egentligen. Men skitsamma, det kommer väl, bara ni är nöjda så är väl jag det! ;)


Idag är det lördag då, vi skippar det jag skrev innan, nu kööööööör vi! Mina planer idag är att åka till stallet vid 9-tiden, så jag kommer väl till stallet runt halv 10. Ska sköta Conquest, fota Emilies ridlektion, fota när Blåkullas lag tävlar mot Skogslotten. Så det blir nog en stor bildbomb framöver. Och imorgon (söndag) tror jag att jag åker till stallet igen, eftersom att Blåkullas lag ska tävla mot Skogslotten då också fast idag i dressyr & imorgon i hoppning. Och jag är så fotosugen just nu, och det är bra tillfälle att passa på nu! Ska käka frukost nu, och sånt. Vet inte riktigt om det blir mer uppdatering, isåfall ikväll, för jag åker rätt tidigt till stallet för att också hinna med att sköta bästa ponny. ♥


Ni får en bild på mig och Dionne (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0