Mästerfotografen.

Haha, blev kallad mästerfotograf av några föräldrar idag. Det var då tävling idag igen i hoppning. Det gick bra för Blåkullaryttarna. Var kul att se Skogslottens ryttare på ''våra'' hästar (Rättare sagt Blåkullas hästar). Kul att se faktiskt! Och min kamera var väldigt duktig idag, fick grymma bilder! Jag börjar verkligen komma igång nu, jag och min kamera har börjat blivit ett team nu, hurra för det! Som förtjänst för att jag var med och fotade så fick jag vara med och käka med alla av Tess's mamma, shysst! Sen var det då resultatet som väntade, var väldigt nyfiken jag med som alla andra. Och Blåkulla vann, galet bra, grattis till er som var med! Sen gick jag runt och fotade hästarna i hagen, fick sen skjuts till stationen och tog sen bussen hem.

Väl hemma har jag suttit och pluggat hela kvällen. Har fastnat med matematiken, har säkert suttit med det i mer än en timma, haha.. Men uppgifterna var skitsvåra.. Ska plugga lite i SO och NO nu, har typ prov i veckan, och jag ska vara duktig och få bra betyg har jag bestämt haha, nu jävlar ska jag få bra betyg! Jag vill, jag kan, jag ska lyckas. Haha! Men ja, håller på & laddar över bilderna till datorn nu, hinner tyvärr inte lägga in några bilder. Men på tisdag har vi studiedag så då hinner jag säkert redigera en massa! Vi hörs kanske senare.


Haha, failbild på mig och Conquest från en blåbärshoppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0