Onsdag.

Godmorgon allesammans!
Ställde alarm på 07:00 och gick upp då också. Sitter nu och äter frukost. Börjar 08:45 och slutar runt 4-tiden. Ursh, men sen har jag en timma på mig tills jag ska åka till stallet. Vi har teori idag, vi ska löshoppa, det blir nice! Ska förbereda kameran också, om man nu får fota. Men så ser min dag ut då. Ska gå till skolan om ca 45 minuter, så jag har lite brottom nu. Ska försöka göra lite tidsinställda, jag glömde att skriva '2. Mål för 2011'. Gör det nu på morgonen eftersom att jag glömde igår. Var upptagen med att göra en header till Emma. Såhär blev den:

Den blev rätt enkel, men jag har så dålig fantasi. Emma blev iaf nöjd men den, kolla in hennes blogg: www.emmaaofswedeen.blogg.se, jag har kodat & fixat hela bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0