Sleep.

Ska lägga mig nu, ska upp runt 6-tiden imorgon för att hinna med allt och slippa känna sig så jäkla stressad. Ska därför övertala pappsen att åka lite tidigare så jag slipper stressa med Bandit också. Så himla jobbigt att stressa och speciellt runt hästarna, det är inte alls bra. Alla ska ju ut samtidigt och första start är 10, därför är det lämpligt att vara där i tid så man hinner jag hinner byta schabrak, och göra en inbakad fläta i pannluggen. Men som tur lär nog Johanna hjälpa mig får jag hoppas (då hon inte ska rida), hon blir fotografen imorgon. Pappa filmar och fotar lite också, så om det inte ser förjävligt ut visar jag videon och lite bilder sen! Sen ska jag nog be pappa att fota lite när jag skrittar igång Conquest, hah, med vita ridbyxor men skitsamma x) Ska tagga inför imorgon nu, träna lite extra på programmet (ävens fast jag redan kan det), men det är väl alltid bra ändå att plugga lite på det. Godnatt! ♥


Två bilder när jag tävlade Conquest på senaste klubbdressyren (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0