Tired.

Halloj, alla läsare! Har ni haft en bra dag? Min har väl varit sådär. Har varit så sjukt seg & trött satt det inte är sant alltså. Hade 4 lektioner på morgonen, sen åkte vi till Tungelsta Ridklubb och hade teori. Därefter åkte vi hem. Gick sedan hem och satte mig här. Ja, det fick bli en kort sammanfattning om dagen, det hände inte sådär jättemycket direkt, så det är inte så kul att skriva om alla detaljer heller, det borde inte vara så intressant.

Mina planer inför kvällen är att plugga till hemprovet, ska titta på The Grudge och se ifall jag hittar rätta tillfällerna som man ska skriva ner. Lite svårt faktiskt, man måste verkligen vara konsenterad. Skulle ha gått ut och sprungit också, men det lär jag inte hinna, dessutom ska jag till stallet imorgon, så jag hinner inte göra hemprovet förutom idag och torsdag. Lite ont om tid kanske, men jag som trodde att provet skulle vara lätt, men det var det inte. Kanske väljer försvår film, haha.

Håller på att somna just nu, ska vila hela kvällen förmodligen. Ska plugga till massa prov & sånt tråkigt.. :(


Slumpad bild från sommaren 2010. | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0