Tisdag.

Dålig uppdatering, men det blir tyvärr så just nu, har mycket med skolan, och jag satsar på bra betyg, så ja. Det blir som det blir, men jag gör mitt bästa ändå.
Igår red jag i hoppgruppen på lille Meja. Gick super! Vi hoppade väldigt mycket halv igenom, vilket var lite krongligt, men jag fick till det iaf.
Idag hade vi 4 lektioner, åkte inte till Tungelsta Ridklubb. Kände mig skittrött, hade ont i huvudet. Sen hade jag ingen lust att åka själv heller (då de andra jag brukar åka med inte heller skulle åka). Dåligt gjort av mig, då jag egentligen borde åkt själv, men jaja. Gjort är gjort. Somnade sen när jag kom hem, vilket var skitskönt. Sen blev jag väckt när vi skulle äta middag. Just nu sitter jag och håller på med Olivias header, och skickar bilder till Cajsalisa. Och pluggar matte, haha, men jag hinner iaf. Imorgon är det en lång skoldag, har sen ridning på kvällen. Helt slut dom här dagarna i veckan, sov bort hela dagen nästan i söndags efter tävlingen, sen somnade jag idag också. Borde ha någon sömnsjuka, haha. Brist på järn eller nåt. Juste, fick veta idag att jag fick C på matteprovet, blev otroligt förvånad. Trodde verkligen att jag skulle få ett E, men ja, sjukt nöjd iaf. Får reda på betyget i NO imorgon också, spännande! Men nu ska jag fortsätta med det jag gör, hörs nog imorgon.


En bild från i söndags när jag skrittade Conquest ♥ (Hade vita ridbyxor där för att jag tävlade då fast på Bandit i Ponnycupen, för er som undrar).

Kommentarer
Postat av: emilie

Ni är så himla fina ihop så man dööör <3

2011-10-27 @ 11:27:10
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0