Torsdag.

Bloggar lite snabbt här då. Igår kunde jag tyvärr inte blogga, var i stallet och red, sen pluggade jag när jag kom hem. Så jag hann tyvärr inte. Men jag red iaf MP Girl igår. Det gick väl rätt bra. Vi red för det mesta skänkelvikningar. Och det gick sådär. Sen hade vi rätt mycket galopparbeten också. Orkar inte berätta om ridpasset, men det gick ganska bra iaf.

Sitter nu och pluggar, håller på med ett hemprov i SO, som ska vara inlämnat imorgon. Sen har vi även NO-prov imorgon, så det blir bara att plugga ikväll. Ville bara säga att jag lever iaf. Blir tyvärr ingen mer uppdatering ikväll, skolan går före bloggen. Bättre uppdatering blir det nog imorgon, hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0