Wordfeud.

Sitter i skolan på golvet och spelar Wordfeud, haha. Halva dagen har typ redan gått. Har bara två lektioner kvar som tur är, slutar 14:20 som sagt. Har lust att shoppa idag, men det pengarna jag har tänkte jag spara till Globen Horse Show. Beslutsångeest, åååh! Jag behöver verkligen nya kläder.. Nu blev svårt :( jaja, det är väl tråkigt att läsa om min skoldag, men det känns förtomt just nu på bloggen, så jag tänkte fylla i lite. Men vi hörs senare! Ska försöka uppdarerabra idag då jag är helt fri, ska inte till stallet idag, utan jag tror att jag ska till stallet på både lördag och söndag. Men nu fastnade jag vid mitt inlägg, haha, men jag bloggar när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: maja simonsson

adda Troja2005

2011-10-07 @ 21:33:49
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag tycker du ska spara dina pengar till Horse Show! :) För shoppa kan man ju nästan närsomhelst. Men horse show är ju bara en gång om året!

2011-10-07 @ 23:29:31
URL: http://rainsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0