Because I had a long school day.

Haha, rubriken är så sann!
Började 08:20 och slutade 16:00, det är en lång skoldag det.. Men det klarade jag super! Jag somnade nästan, men jag lyckades hålla mig vaken iaf. Nej jag skoja bara, jag somnade nästan inte, jag gäspade bara ett antal gånger.. Skoldagen var allmänt tråkig, var så jäkla trött så jag skulle kunnat ramla av stolen. Haha, lite flummig är jag just nu, ävens fast jag har galet tråkigt. Men iaf, gick hem efter skolan sen hamnade jag såklart vid datorn ;) Fick reda på idag att vi har ridning imorgon med skolan, så det blir att packa ridgrejer ikväll.. Ååh, jag hatar att packa, men aja! Nu ska jag vila och ta det lugnt, orkar inte sitta vid datorn, men jag vi hörs nog senare!


Slumpad bild från Skansen 2010. ;) Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 1000D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0