Fredag.

Äntligen fredag, den bästa dagen i veckan nästan. Man kan pusta ut och se fram imot helgen, slappa och slippa skolan! Och söndagar är väl de värsta, eller nej måndag, första dagen på skoldagen, så har man en hel vecka framför sig. Ibland är skolan fööööör anstängande.. Som t.ex idag, ställde alarm på 06:00, kom knappt upp, hade världens värk i halsen. Kände att jag knappt kunde svälja kändes det som, så jag var tvungen att ta halstablett. Sen när jag väl gick till skolan fick jag ont i lungorna, uuursh! Hatar förkylning verkligen..

Började 08:05 och slutade 14:20, på morgonen var det väldigt jobbigt, orkade knappt jobba för jag var så jäkla slut.. Kändes som att jag skulle ramla av stolen, svimma eller nåt. Men på eftermiddagen kändes det som tur bättre. Gick hem, sen käkade jag mellis - två ägg, kräm/mjölk & oboy. Sen satte jag mig här vid datorn. Johanna tjatade på mig att jag skulle komma till stallet idag, vill dit såklart, men så som jag har känt mig idag, så måste jag nog vila. Dessutom ska jag till stallet imorgon, kanske inte orkar annars..

Har heller inte sprungit på några veckor, gick till skolsyster förra veckan och hon fick kolla min hals för jag hade så jäkla ont, det var som tur inget, men ändå.. Fick inte springa enligt henne. Kanske inte kan göra det på ett tag nu, hoppas bara att förkylningen släpper snart, jag pallar inte mer..

Eftersom att jag inte har bloggat så bra, så var jag tvungen att skriva av mig lite nu. Kanske inte sådär jätteintressant inlägg, men så blire ibland.. :P


Bild på Hilda efter att jag precis hade ridit en felfri runda på 50 cm :P Samma dag som den dagen efteranmälde jag mig i 70 cm också, dock gick det inte lika bra där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0