Glad tjej!

Wiihoooo!
Eftersom att både Johanna och Ellen sa att hoppgruppen börjar imorgon, så kollade pappa med Lotta iaf det verkligen var så och Johanna och Ellen hade rätt ;) Äntligen börjar den, har längtat verkligen! Glad tjej är vad jag är nu.. Börjar tagga till nu! :D Nu blir det att kämpa.
Pappa tar med kameran imorn, så jag lägger nog in bilder då!

Ska redigera lite bilder sen från gårdagen, kanske kommer upp lite ikväll!


Natalie och Frank. Kom på att jag skulle lägga in en bildbomb från den kvällen (hoppgruppen som var efter mig förut). Kanske kommer upp ikväll, jag ska försöka!

Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

sv; Emilie Karlman.

2011-09-11 @ 20:56:16
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0