Godmorgon!

Godmorgon allesammans!
Vaknade runt 7-tiden, sen kunde jag inte somna om.. Så jag blev kvar vaken, satte på tv:n och spelade Bejeweled 3 på datorn. Haha, loggade precis in på facebook och bloggen. Så ja, nu sitter jag här och bloggar dårå. Ska strax äta frukost innan min mage sprängs.

Idag blire Ponnycupsträning (programridning i LC:2), tagga tagga tagga tagga! Jag ska rida Fritz, han är sjukt rolig att rida så hoppas han är sammarbetsvillig idag :) Så inne på banan ska jag försöka få en som lugn takt som möjligt, då jag ridit honom har han varit lite springig, så ja, jag får kämpa. Ska göra lite lösgörande arbete som skänkelvikningar och sånt på framridningen, sen rida mycket på volter tror jag. Ska försöka planera så att det blir bra i programmet sen. Galoppen vet jag inte, han är gaalet pigg där, om jag bromsar förmycket blir det typ knasigt och så. Har bara ridit han 3 gånger innan, så.. Men om det går bra idag kanske jag tävlar han någon mer gång.

Ska till stallet lite tidigare tror jag, ska fota Emilie, Emma och Emilia förmodligen. Emilie ska fota mig när jag rider + alla de andra, så jag måste fota henne också x) Åker väl runt 10-halv 11 någongång, så jag måste börja fixa mig nu. Hörs senare!


Bjuder på en bild på mig och Frank första ridlektionen på den här terminen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0