Håltimma.

Som rubriken säger.. Men egentligen ska man ju vara glad, men vi fick dessutom håltimma på syslöjden, de jag sett fram imot. Skulle fått börja med mitt schabrak & allt, ååh, jag är lite småsur nu.. Om det hade varit ett annat ämne t.ex sv/eng/musik eller nåt skulle jag bara blivit glad, men det är skillnad.. Vi börjar 12:20 igen (gick hem för vi hade så lång ''rast''), så jag går väl hemifrån runt 12:05, kan vara hemma i ca en timma till ;) Sitter och äter lite lunch nu, ska väl slappa resten av tiden och spendera tiden vid datorn. Ska nog spela lite Bejeweled 3, hehe love it, så jäkla kul! Som tur är, vi har bara två lektioner sen. Hemkunskap (som faktiskt är rätt kul), sen SO, men det är mindre kul. Tråkigt att behöva gå tillbaka till skolan, men ah, vad gör man..? Kommer skriva lite inlägg då och då när jag ändå har chansen ;)


Failbild, haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0