Home.

Har haft en ganska lång skoldag idag, började 08:45 och slutade lite efter halv 4, vi har en så snäll lärare så vi fick sluta tidigare! :D Galet skönt och nu sitter jag hemma och slappar! Har ont i nacken och lite ont i huvudet, på engelskan satt vi och kollade på film, satt förnära så jag fick skitont i nacken, haha smart man är! Sen har jag väl druckit förlite så nu har man en lätt huvudvärk. Varför ska jag alltid må dåligt på onsdagar? Helt jäkla slut är vad jag är nu och jag som ska rida idag också! Blir pigg i stallet sen men nu känns det som att jag skulle kunna somna på bara några sekunder.. Jag får ta det lugnt tills jag ska till stallet ;)


Jag är inte i hagen, jag har bara redigerat bort stängslerna, var utanför hagen (för er som undrar) ;) Älskar iaf bilden, söta lilla Curt ♥ Tagen typ förra året när jag var och fota hästarna i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0