Kärlek till er.

Jäklar vad jag är förvånad och glad nu, ovanligt att ha 8 kommentarer i ett inlägg som dessutom publicerades igår. Bloggen har ju varit ganska nere på en längre period, vilket ha slutat med att statistiken har sjunkit, dels kommentarerna. Och även min uppdatering.. Men eftersom att ni gjorde mig såhär jäkla glad över dom här kommentarerna, jag förväntade mig verkligen inte att få 8 kommentarer i ett inlägg när bloggen är ganska nere, så ska jag göra er lite glada med att hitta på något roligt att göra på bloggen. Men det får ni inte veta nu, det kommer i veckan, alltså en överraskning! 
Käääärlek till er alltså! ♥

Hehe, fick faktiskt leende på läpparna när jag såg hur ''många'' kommentarer jag hade fått, alltså jag brukar verkligen inte få så många direkt. Tack vare er, får jag större lust till att blogga bättre! Om ni fortsätter såhär kommer det bli mycket roligare för både mig och för er!
Idag är det måndag då, sämsta dagen på veckan enligt mig. Men det får man ta. Det har dock varit en allmänt tråkig dag idag för min del. Vi hade orientering i spöregnet.. Jag blev dygnsur! Sen hade vi 2 timmars rast, jag gick hem och käkade lunch. De 3 lektionerna vi hade kvar hade jag både ont i huvudet, var sjukt trött, ont i halsen. Hääärligt alltså, nä, jag skulle nog inte kunna påstå det. Men jag överlevde de lektionerna. Gick sedan hem och käkade mellis. Satte mig sedan här och sitter och kollar på tv och lite sånt. Ska strax spela Bejeweled 3 ;) Min drog eller vad, haha, sitter och spelar det hela tiden nästan.

Runt 6-tiden ska jag och pappa iväg till stallet, hoppgrupp som gäller! Taaaaagga! Vi har markarbete, tror att jag kommer få rida busFrankis :) Ska ta det lugnt nu tills jag ska till stallet, ska försöka uppdatera så bra som möjligt idag! Ni får väl peppa mig eller nåt :D


Gammal bild som jag fotat på Petra och Dillon (om det inte var Emilie som fotade den, då jag själv tävlade den dagen hade hon nog min kamera) ;)

Kommentarer
Postat av: emilie

världens finaste ponny, som hoppar som en groda <3

2011-09-19 @ 18:45:47
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0