Little bad girl.

Jag ber verkligen om ursäkt för den sugande uppdateringen! Kan väl berätta lite kort under dom dagarna jag inte har bloggat.

I onsdags red jag ju, tyvärr blev det ingen uppdatering efter stallet, jag var så förbaskat trött så jag orkade inte. Jag red iallafall Fritz igen. Det gick sjukt mycket bättre än de andra gångerna jag ridit honom. Jag har ju mina brister och man lär sig av sina misstag. Så det gick mycketmycket bättre! Vi red markarbete blandat med dressyr. Vi red igång dom i skritt, trav & galopp. Han verkligen flög iväg i galoppen, men det gick bra sen. Vi red som en bana, som serpentinbågar. Skritt vid ett par bommar, rida över upphöjda cavalettibommar, sen hoppa två hinder i galopp. Det gick toppen i travarbetet, men så fort vi kom fram i galopp så dundrade han iväg. Men jag är nöjd iallafall! Med tanke på att skärpte mig så gick han mycket bättre.

Igår (torsdag), var det skola från 08:00 till 15:25. Gick hem och städade mitt stökiga rum, sen gick jag ut och joggade i kanske 15-20 minuter. Härligt att komma tillbaka till springandet. Tänkte fortsätta att springa några dagar i veckan! Sen pluggade jag gärnet i matte, så jag hann inte blogga då heller tyvärr.. :(

Idag är det fredag, så galet härligt! Dagen gick långsamt för lektionerna var inte sådär tidsfördrivande (eller vad man säger). Men jag slutade iaf 14:20. Gick sedan hem, hade tänkt åka till stallet, men jag kom inte så jag sårade nog vissa.. :( Ni har rätt att bli arga på mig, anledningen var faktiskt för att jag var så trött och orkade inte.. Mamma ville ha med mig till Centrum, men det orkade jag inte heller. Fick ett par mjukisbyxor av henne (:

Käkade pizza till middag, ska strax se idol och käka gooooodis! :D Myyysigt! Sitter och lyssnar på en bra låt som jag har drogat nu i några dagar xD Kanske bloggar mer ikväll om jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0