Måndag.

Måndag idag då, jag som hatar måndagar. Men jag överlever alltid efter som att det blir stallet efter! ;) Går i skolan från 08:20 till 16:00, ursh. Men sen ska jag hem och käka & så innan det blir att rida i hoppgruppen. Har ingen aning om vem jag får idag, kanske blir det Frank igen, eller en ny häst ;) Kul ska det bli iaf! Idag blir det hoppning (vi har markarbete varannan gång och hoppning varannan). Så, det ska bli kulkul!

Har lite brottom nu, har ungefär en halvtimma på mig, och jag har inte ätit frukost eller sminkat mig. Så jag måste skynda mig nu, vi hörs efter skolan! ;)


En bild från i mars/april när jag tävlade Aurora på Skutans Gård, vann även LB:1 klassen med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0