My day.

Har nu nått över 1000 inlägg! Lite duktig är man väl ändå? Hehe, var bara tvungen att skriva det! xD
Min dag har väl varit rätt slapp. Har pluggat lite & mest suttit vid datorn och tråkat. Tråkig dag, haha, men skönt att slippa skolan iaf!

Min dag imorgon ser ut såhär:
Gå upp vid halv 7, äta frukost, sminka mig, gå till skolan. Börja 08:45 med första lektionen, gå i skolan till 16:00 (tror jag?), gå hem, äta mellis, åka till stallet, rida (hoppning), åka hem, sova.
Haha, kort info om morgondagens planeringar för att inte göra inlägget förtråkigt.

Håller på med headern nu, vi får hoppas på att jag hinner klart med den ikväll. Om jag orkar ska jag kolla på The Ring 2 som jag tror att jag ska använda mig av till hemprovet om filmanalys. Vi hörs senare!


Slumpad bild på mig och Conquest från ridläger 2011. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0