Onsdag.

Idag är det onsdag då, bloggade inte igår för jag var sjukt trött.. Somnade typ redan vid 8-halv 9 så.

Red på Tungelsta Ridklubb igår, det var hoppning för märke 2. Vi var bara tre stycken som red, så det var skönt. Red Schagor, det gick väl.. bra, men han kändes inte som en hopphäst haha xD Han hoppade lite skumt, men jag fick godkänt iaf!

Har mer än en timma på mig, så jag satte mig här på passade på att skriva ett litet inlägg! Börjar 08:45, lite sovmorgon är alltid bra! :D Slutar 16:00 idag :( Men sen blir det stallet, ska rida! :D Blir nog att byta häst då jag ridit Fritz 3 gånger i rad nu. Undra vilken filur jag får idag då (a) Åker runt fem, så då har jag lite tid att fixa mig och så innan jag åker. Får se iaf jag bloggar efter skolan, annars blir det efter stallet (om jag orkar).

Äter frukost just nu medans jag sitter vid datorn, hehe.. Ska sen sminka mig och så. Ska försöka göra lite tidsinställda, vilket jag borde hinna! ;)


Bjuder på den här bilden på mig och knasCilvia x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0