Onsdag.

Godmorgon, ni som sitter vid datorn på morgonskvisten!
Hamnade här iaf, då jag fick tid för det. Ska strax käka frukost. Börjar 08:45, så jag ska gå 08:30 hemifrån ;) Hinner sitta här ett bra tag tills dess. Dock har jag inte ätit frukost än, vilket jag måste göra.. Så jag måste nog fixa lite frukost nu, så jag hinner, tänkte skriva lite tidsinställda inlägg om jag hinner också! Sådär, nu är jag tillbaka, hämtade bara lite frukost ;) Tänkte käka medans jag sitter här, hehe x) Men iaf.. idag är det onsdag då, vilket innebär att gå i skolan från 08:45 till 16:00, åååh, jag kommer dö, men det som gör min dag sen på kvällen är att jag ska till stallet och rida! :D Alla ska väl typ byta hästar den här gången, hoppas på Conquest, har inte ridit han på 100 år känns det som, men vi får se, egentligen ska man ju kunna rida alla hästar så ;) Ska göra lite tidsinställda inlägg nu, vi hörs när jag kommer hem från skolan sen! :)


Jag och Dionne på en hopplektion i vanliga ridgruppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0