Plugga, plugga, plugga.

Dagen har varit tråkig som sagt, har inte gjort så mycket. Städade precis mitt fula rum, haha. De såg hemskt ut. Tvättade rent hos min hamster också, sen satte jag mig här. Ska plugga nu i NO, hann inte klart en grej i fredags, fast jag vet inte ens om jag måste göra det, men ändå.. xD Mår faktiskt ganska bra just nu, förra veckan hade jag ont i halsen, nu känns det inte alls. Borde bara varit något tillfälligt som förkylning. Tur att det inte är lunginflammation som jag hade förut, det var sjukt jobbigt. Jag ska iaf till skolan imorgon, slutar klockan 4 suck.. Om jag hinner kan jag göra tidsinställda inlägg! Men nu måste jag plugga, sen ska jag duscha och ta fram gympakläder tills imorgon. ;) Hörs senare!


Gammal bild på mig och Curt från hoppgruppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0