Plugga.

Är hemma nu, eller har varit de ett tag nu. Gick ändå rätt snabbt, de två lektionerna vi hade. Skönt att vara hemma nu! Resten av kvällen ska jag plugga gärnet. Ligger lite efter i matten, så måste komma ikapp där. Sen ska jag plugga till NO-provet vi ska ha imorgon.. Jag kommer faila, men för att lyckas någolunda måste jag ju såklart sitta med de hela kvällen. Så tyvärr blir det inte bra uppdatering idag. Skolan går före bloggen tyvärr. Måste satsa på bra betyg! ;) Hörs kanske ikväll, om jag orkar! Men vi får se ifall det blir någon bloggning :P


Jag och Flox, min första tävling, det var på Skutans Gård, hoppade dessutom barbacka och kom felfritt. Dock inte världens bästa fart, men jag kom 3:a, med tanke på att de var min första tävling så var det ju bra! :D

Kommentarer
Postat av: Emma.

Söta! :)

2011-09-16 @ 19:35:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0