Titanic.

Goddag allesammans!
Fredag idag då, överlycklig! Skönt med lite helg igen.. Veckan har gått rejält fort tycker jag, känns inte som fredag idag, därför är jag typ lite förvånad, haha. Har väl haft en sådär dag i skolan idag, vi hade dock ett prov i NO idag (om människokroppen), vilket gick sådär. Jag är inte riktigt nöjd, men vi får väl se. Om jag får dåliga betyg på det provet vill jag göra om.. :P Vill ju helst få minst VG, eller C som man säger nu. Slutade 14:20, gick sedan hem. Skulle ha åkt till stallet, men jag var tvungen att hjälpa mamma för hon är sjuk.. Så jag fick hämta min lillebrorsa på dagis.. Så det blir inget stall för min del. Många ville att jag skulle komma (förvånar mig att många vill det, hahah), antagligen för att ''kan'' fotografera, alltså att jag vet hur man får bra bilder, det är ju tyvärr inte så många som fotograferar på Blåkulla, eller några kanske då, men alla har ju inte systemkameror, vilket jag har, och jag har fotat i 1 år nu, så jag kan iaf någolunda! Så det blir ju G på bilderna jag fotar. Det finns kanske brister som fel inställningar eller liknande. Dessutom har jag inte världens bästa objektiv, dels är inte kameran den bästa heller, men den duger. Ska förmodligen spara till ett nytt objektiv. Men det kommer ta några år tills jag sparar in alla de pengarna som behövs till ett bra objektiv. Men jag skippade iaf stallet, ist ska jag nog dit nästa fredag! Då får jag försöka hålla det också. I helgen blir det stallet både lördag & söndag så.. ;) Planerna inför ikväll är att hänga med pappa och handla, sen blire att kolla på Titanic, den mest fantastiska film jag sett tror jag. Den är ju föör underbar. Man kan ju inte heller låta bli att bli tårögd. Åh, kärlek till den filmen! Nu ska jag bara slappa och vänta tills pappa kommer hem så vi kan åka iväg och handla. Hörs senare!


Haha, en failbild pappa fotade på mig och Frank i måndags. Hahahaha för mitt ansiktsuttryck! xD

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag älskar Titanic! ♥

2011-09-16 @ 19:35:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

hur faan kan du skriva att din kamera inte är den bästa???!!??

är du otacksam??

du har fått en kamera som kostade 9000 och är den i särklass bästa entusiastkameran på marknaden

bara proffskameror är bättre...(och nuförtiden visserligen oxo canon eos 600D )

faan nu blir jag skitsur

2011-09-16 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0