Torsdag.

Torsdag idag då. Började klockan 08:00 och slutade runt 1-tiden då vi hade håltimma, sen behövde vi inte ha SO. Så jag gick hem, sen har jag inte gjort så mycket. Har pluggat för det mesta. Ska fortsätta plugga nu, sen runt 6-tiden ska jag ut och springa förmodligen. Men har prov imorgon, så det får gå före just nu. Ska svara på alla instuderingfrågor.. Orkar egentligen inte, men vad gör man inte för sina betyg? Vi hörs senare om jag orkar. Ska typ göra mitt hemprov ikväll, så jag måste se på The Ring 2 också. Kanske inte blir så bra uppdatering ändå, men vi får se! hörs kanske senare.


Slumpad bild från förra sommaren (tror jag?).

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, vare du som skulle med och fota oss på mälarhöjden? :)

2011-09-29 @ 17:34:55
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGGAAAAA!!!!!!!

2011-10-01 @ 10:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0