Trött tjej tjohej.

Hej på er!
Har inte alls bloggat bra, jag vet. Och jag saknar faktiskt att blogga. Har inte varit inne på datorn på några dagar, det förvånar mig faktiskt. Jag sitter annars vid datorn VARJE dag. Men det är väl bra att vila ögonen då och då. Men nu är jag väl tillbaka får vi hoppas!

Jag mår fortfarande lite dååligt. Men det är nog lite bättre idag iaf! ;) Beställde The Ring 2 igår, heh, jag älskar skräckfilmer! :D Blev inget stall idag, ävens fast jag gärna hade velat.. Ska dit imorgon, och typ på söndag som funktionär för en tävling ;)

10 september ska jag även vara med på Ponnycupsträning, och ja.. Jag är lite nervös inför Ponnycupen, hehhe.. :p Beror på vilken häst jag får också, men det blir nog skitkul ;) Sen börjar hoppgruppen snart också, typ om 2 veckor, så ja, mycket ridning framöver. Väldigt mycket tävlingar också!
Just NU rider jag bara en gång i veckan + skolan, det känns lite tomt, eftersom att jag annars rider i hoppgrupp också, men den börjar som sagt senare. Skulle skaffa medryttarhäst också, men nu vet jag inte om det blir av eftersom att skolan går före hästarna också..

Men ah, kan berätta allt sen när det väl börjar ;) Men dagen idag har väl varit sådär. Slutade 14:20, gick sedan hem och sen har jag väl i stort sett bara slappat. Men som sagt, jag ska försöka uppdatera bättre! :P Vi hörs senare!


Slumpad bild från skötarridningen 2010/2011 tror jag det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0