Tuesday.

Halloj alla små läsare! Idag har det varit en usel uppdatering. Vilket kan bero på att jag är helt slut nu.. Idag började jag 08:00, vilket är såhääär förtidigt tycker jag. Men jag lyckades komma upp i tid och allt. Hade fyra lektioner innan lunchen, och efter lunchen skulle vi åka till Tungelsta Ridklubb. Det blev dock lite krongel men busskort och dricka från kiosken.. Så jag och Tessi kom typ rätt sent. Men ah, vi rick iaf rida och jag rick rida Aragon för första gången tror jag det var. Det gick iaf jättebra! Åkte sedan hem och mötte mamma, gick men henne och hämtade ett paket från skopunkten (vi hade beställt skor till mig). Sen gick vi och hämtade min lillebrorsa, sedan gick vi hem och åt middag. Kollade nyss på The Grudge 2 men mamma för andra gången dessutom, jag verkligen älskar skräckfilmer! :D Sitter och bloggar men mobilen just nu, eftersom att jag inte bloggat nåt idag, så tänkte jag vara lite snäll att iaf skriva ett inlägg! ;) Nu ska jag lägga mig, börjar 08:45 imorgon, kanske hinner blogga vi får helt enkelt se, men nu ska jag lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0