Bra födelsedag

Blir ett snabbt inlägg här då! Vaknade av att min lilla familj kommer med frukost på sängen och med massa presenter! Därefter blev det lite städning då några i släkten skulle komma å fira. Sen blev det ett varmt bad och fixa sig. Fick en sjukt snygg tröja av min mormor som jag hade/har på mig hela dagen. Käkade lunch och därefter kom min kusin, farmor, farbror, och min andra kusin. Blev lite tårta och sånt! Därefter har jag suttit och spelat tvspel med min kusin och hennes kompis. Ska strax äta middag och sen går jag nog hem till farmor och spenderar tiden där med två muppar - min kusin och hennes kompis.

Kan berätta vad jag fick också.

Presentkort 800:- sammanlagt på Gina Tricot (fick tre presentkort därifrån).
Två linnen.
Ett par strumpor, tjocktröja och mjukisbyxor.
En tidning, en prydnad, godis, pennor.
Koppar, tallrikar med blommor på.
Ja, det var det jag fick om jag inte glömt nåt. Juste, kommer gå på bio med min kusin och hon bjussar, dock blir det inte imorgon som vi hade planerat utan det blir kanske nästa helg. Ska sedan få ett presentkort från pappa på 300:- på valfri affär. Bästa födelsedagen hittills! Jag är väldigt nöjd! Nu ropar magen på mat, så jag måste äta middag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0