Dagens ridpass

Idag red vi inte så mycket till markarbete. Vi red mer åt dressyr hållet och det gick sådär. Jag och Frank sammarbetade inte så bra idag, det blev lite hit och dit ibörjan. Men mot slutet gick det bättre. Då fick jag mer kontroll över honom och jag började då förstå vad jag höll på med. Var nog helt borta idag. Helt slut nu.. Vi gjorde lite framdelsvändningar och det gick nog helt okej. Måste iaf träna på att få upp handen, det har jag nog alltid haft problem med, åh, kan inte någon bara förvandla mina händer satt dom inte är förlåga? Nu ska jag iaf äta middag och därefter blir det en snabbdusch. Får se om jag orkar uppdatera mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0