Dagens tävling.

Det var rätt många som tävlade idag, så blev hemgång för mig runt 3-4 tror jag det var. Kom dit och tittade när några red fram, dels Dillon. Tog sedan imot honom efter andra ryttaren ridit klart. Hoppade upp och började skritta fram. Framridningen kändes sådär, och på banan gick det betydligt mycket bättre än förra gången jag red honom. Dock blev det 59%, skitsurt, fick ingen rosett.. :( Ingen placering eller nåt, dels inga bra poäng. Kul, men aja, sånt som händer. Det jag är nöjd med är att han var sjukt mycket lugnare än förra gången jag tävlade Dillon. Han tillochmed saktade av i galoppen, fast det kunde ju ha varit jag också. Jag var okoncentrerad, tror att jag bara bli svagare och svagare i dressyren.. Borde kanske satsa mer på hoppningen, men jag kan ju inte ge upp i dressyren. Kanske ska börja tävla Dillon mer, men nu blir det lite blandat framöver. Klubbhoppning på Nobile och lokaldressyr på Meja. Nu när jag är förstor för Conquest vet jag inte alls vem jag ska gå över till, men det kommer väl! Somsagt, dagens tävling blev lite sisådär, jag är iaf glad över att det blev en rejäl skillnad från förra gången. Ska nu skicka bilder till några, Emilie bombade, hehe. Nästan 1000 bilder, kul, men aja. Ska även lägga upp några som blev bra här, sen kanske videon kommer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0