Jag <3 presentkort

Idag har jag suttit och pluggat, skrivit en uppsats om könssjukdomar, dock är jag inte riktigt klar än, utan jag ska så fort jag har skrivit klart detta inlägg fortsätta att skriva och sedan skicka till min lärare. Har även spenderat dagen med mupparna igen, vi stack upp till centrum och jag gick in på Gina Tricot. Provade 6 tröjor och två byxor. Valde att köpa två toppar och tänkte köpa ett par jeans, men dom kändes förtajta, så jag hoppade det. Har fortfarande pengar kvar från presentkorten, så det är skönt att jag inte handlade för allting. Kom nyss hem från farmor där jag åt middag där och lite sånt. Ska nu göra klart min uppsats och sen blir det att hoppa in i duschen och därefter Big Brother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0