Måndag

Måndag idag, känns väl helt okej ändå. Skoldagen har varit rätt lugn. Har nu en rätt lång rast så jag knallade hemåt. Snart ska man gå tillbaka till helvetet, ursh, idag orkar jag verkligen inte. Är helt seg i huvudet och jag är trött också, fast det måste varit för att jag satt uppe sent igår, hehe. Börjar om en halvtimma ungefär, så jag ska nog börja förbereda mig på att gå ut igen. Jäklar vad varmt det är ute! Det snöade ju igår eller när det nu var. Pappa sa att det skulle bli minusgrader, men det verkar ju inte stämma. Slängde på mig vinterjackan imorse, men nu blir det skinnjackan. Ska nog börja avsluta nu, så jag hinner till lektionen. Har bara två lektioner kvar, sen slutar jag, skönt! Bloggar när jag kommer hem, innan jag åker till stallet.

´
Lägger nästan aldrig in bilder på mig själv, så det fick bli en från imorse när jag hade tråkigt. xD


Kommentarer
Postat av: Maja

Pollooo, skulle du kunna hjälpa mig med min blogg? Typ göra den bredare och om du vill får du jättegärna göra en design, för jag har inget ps eller något sånt alls just nu. Skulle vara supersnällt! <3

2012-04-17 @ 15:02:49
URL: http://oskdos.blogg.se/
Postat av: Celina

SV: Okej säg till när du länkat oss så länkar vi dig

!

2012-04-19 @ 17:46:11
URL: http://jumpstaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0