Nobile är grym!

Tävlingen idag gick otroligt bra! På framridningen var han seg som en snigel, och jag tänkte att jag nästan skulle behöva sporrar, men det visade sig vara annorlundare inne på banan. Framhoppningen gick helt okej, som sagt lite seg. På banan blev jag ganska nervös och det ända jag tänkte var ''Kom ihåg banan nu, annars jävlar!''. Och det gick grymt bra, Nobile var så fin runt hela banan och det blev en väldigt mjuk ritt och det är jag jättenöjd med! Första hopptävlingen på honom, och det var verkligen inte sista gången jag tävlar honom. Var jättenöjd efteråt. Precis innan jag gick ut från banan fick man reda på att jag var i ledning! Sen när alla hade ridit klart ritten ropade dom upp mig. Jag hann nästan inte tänka något alls, jag blev sjukt lycklig! Jag och Nobile vann, kändes jättebra! Fick sen göra ärevarv, wooho. Lämnade honom sedan i stallet, tog av tränset, sadeln och benskydden och gick sedan upp på läktaren och kollade när dom andra red. Hade velat efteranmält mig i 80 cm, men han hade redan gått två gånger. Skulle ha varit kul att starta 80 cm också, men det får bli nästa gång kanske.

Början på påsklovet börjar skitbra! Är nöjd med dagen, Nobile var grym! :D ♥
Tyvärr vet jag inte om någon fotade, men film blir det iaf, och kan fixa bilder från filmen ;) Även film från ärevarvet kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0